Známa odevná spoločnosť urobila veľký "prešľap". Ľudia nemali zľutovanie a takto jej zničili prevádzku

Zdieľať
5f3a56875a5a8093da7909b64038a727.jpg

Ťažko povedať, či to bola náhoda. Takýto prešľap by si snáď taká významná spoločnosť ale nedovolila. Výsledok však hovorí za všetko.

Svetoznáma švédska odevná spoločnosť si poriadne zavarila. Pocítiť jej to dali aj obyvatelia Južnej Afriky, ktorí jej bez milosti zničili celú prevádzku. Hovorí sa, že takto mali skončiť dokonca až štyri prevádzky.

Bez nazvu 1.jpg
twitter.com

Všetko spustila zelená mikina, ktorú dala do predaja táto spoločnosť. Mal ju oblečený chlapec čiernej pleti a na nej bolo napísané „Najcoolovejšia opica v džungli“. Preto viacerí ľudia označili švédskeho predajcu za rasistu. „Tento nezmyselný obchod s odevmi prišiel do Južnej Afriky s rasistickými podtónmi. A teraz uvádza, že čierni ľudia sú opice, dokonca si to vytlačí aj na oblečenie“, napísal nespokojný muž na sociálnej sieti.

Hm.jpg
twitter.com

Ľudia v Južnej Afrike však vzali svoje pobúrenie o krok ďalej a absolútne zničili štyri obchody predajcu. Tí nemali najmenšie zľutovanie a totálne ich doslova „rozbombardovali“. Tieto predajne sú údajne dočasne zatvorené. Vo videách zverejnených na sociálnych sieťach je vidieť, ako zhadzujú stojany, trhajú oblečenie a vyhadzujú ho z políc na zem.

https://www.youtube.com/watch?v=knqXy9OOJfA

V snahe zmierniť odpor ľudí voči tejto značke, predajca ihneď stiahol túto mikinu z predaja. Táto odevná spoločnosť nedosiahla v Afrike veľa pozitívnych ohlasov v priebehu dvoch rokov od otvorenia svojho prvého obchodu. Značka bola obvinená dokonca aj z nedostatku rozmanitosti.

Hm1.jpg
twitter.com

Spoločnosť takto reagovala: „Je pre nás nevyhnutné, aby sme priniesli pozitívny obraz. Chceme, aby náš marketing ukázal našu módu inšpirujúcim spôsobom a vyjadril pozitívny pocit. Naša marketingová politika, produkcia a práca v kampani je niečo, o čom neustále diskutujeme interne, aj s kreatívnymi profesionálmi. Pracujeme so širokou škálou modelov a osobností v celom našom marketingu, a to ako online, tak aj vonku a v obchodoch.“

Twitter.jpg
twitter.com

„S pozitívnym obrazom myslíme, že v našich kampaniach používame kombináciu modelov s rôznym etnickým pôvodom. Ospravedlňujeme sa, ak sme niekoho rozrušili, pretože to nebol náš zámer“, vyjadril sa ďalej predajca.

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom