Bezdomovci to nemajú v živote ľahké. A práve pre nich je tu kaviareň, ktorá im dáva druhú šancu na život.
Takmer 30 percent populácie bezdomovcov v Denveri má menej ako 24 rokov, no nie vždy môžu oni za to, že skončia na ulici. Najčastejšie sú to práve ich rodičia a opatrovníci, ktorí nie sú schopní sa o nich postarať z dôvodu choroby, smrti alebo závislosti na rôznych návykových látkach. Je pre nich potom ťažké postarať sa o seba, keď sa nemajú na koho obrátiť. A práve toto sa rozhodol riešiť majiteľ jednej miestnej kaviarne.
Kaviareň s názvom „The Purple Door“ využíva svoje zdroje na pomoc ostatným. Zamestnáva mladých bezdomovcov, učí ich novým veciam a práve tieto zručnosti im môžu taktiež pomôcť na ďalších miestach.

Spoluzakladateľ Mark Smesrud vybral kaviareň ako prostriedok, ako pomôcť bezdomovcom. Umožňuje im komunikovať s komunitou a pomáha im získať viac zručností. Jeden mladý muž menom Ricky Beck stratil svoju matku kvôli chorobe a tak skončil sám na ulici. A práve aj on mal šťastie získať druhú šancu na život v tejto kaviarni. Pripúšťa, že bol vystrašený v jeho prvý deň v „Purple Door“. Teraz pracuje v tomto obchode a žije nový život.

„Naučil som sa komunikačným schopnostiam, trpezlivosti a taktiež aj veriť v seba,“ hovorí Beck po absolvovaní programu po uplynutí jedného roka. Je vždy úžasné vidieť miestne podniky, ktoré používajú ich vplyv a prostriedky pre pomoc druhým.