Celebritná vojna v šoubiznise. Stačila jedna reklama a oheň je na streche. Ostré odkazy známych žien...

Zdieľať
Ivana Surovcová
Ivana Gáborík Foto: www.instagram.com

Jedna masívna reklama internetového obchodu a oheň je na streche. Minimálne medzi slovenskými celebritami, ktoré sa rozdelili na dva tábory. Jedna skupina urobila obrovskú kampaň známej značke, druhá ich postup a rozhodnutie podporiť takýto typ reklamy zvozila pod čiernu zem. A odkazy cez sociálne siete na seba nenechali dlho čakať. 

Dôvodom je kampaň známeho internetového obchodu s oblečením, ktorý pri vstupe na náš trh spôsobil prvýkrát poriadny rozruch, keď sa ich značka objavovala všade. Vo videách, prípsevkoch a takmer všade, kde ste sa pohli. Teraz spôsobili rozruch opäť, keď sa rozhodli dať si za cieľ dosiahnuť 100 tisíc followerov v priebehu pár dní. A reakcie ľudí, ktorí sú na sociálnych sieťach aktívni, medzi nimi aj celebrity, prišli takmer okamžite. Samozrejme skupina tých, ktorí dostali za svoje propagovanie značky zaplatené, si značku obraňuje, našli sa však aj takí, ktorým sa takýto natlakový spôsob naháňania followerov nepáčil.

Medzi tých, ktorí nemali problém pristúpiť na platenú reklamu patrí aj Ivana Gáboriková, ktorá po kritike začala s obranou celej kampane. „Najviac som sa zasmiala na tom, že sa k tomu vyjadrovala influencerka, ktorá má deti a robí reklamu na oblečenie, ktoré sa vyrába v Číne,“ povedala v príspevku bývalá tanečnica. Dôvodom jej naštvaných slov bol status, ktorý pridala herečka Kristína Tormová. Tej sa totiž celá reklamná kampaň nepáčila. „Ja si veľmi prajem, aby ľuďom ne.. Takto: ja si veľmi veľmi prajem, aby sa 100tisíc páčikov, ktoré sa za deň vyzbierali pre obrovský eshop s fast fashion značkami od výmyslu sveta..pri ktorých často fakt nechcete vedieť, ako vznikali..aby sa tieto páčiky premenili na 100tisíc múdrych ľudí, ktorí nebudú bezhlavo nakupovať to, čo nepotrebujú len preto, že je to lacné. Priala by som si, aby mali influenceri, ktorí od šťastia, že ich followeri idú zagabať zase túto planétu miliónmi kúskov oblečenia…aby mali tú silu (napriek dobrému zárobku, ktorý sa vždy veľmi zíde, ja viem!!!! ), odmietnuť takúto spoluprácu. Prosím! Neverím, neverím, neverím, že v dobe, kedy sa tu toľko ľudí snaží “robiť reklamu” ekologickejšiemu fungovaniu, kedy celý svet bije na poplach..kedy sa rútime do strašnej riti..neverím, že na toto skočíte,“ zneli slová, ktoré uverejnila na svojom profile.

Medzi tých, ktorým nerobilo problém urobiť obrovskú reklamu obchodu boli napríklad Dominika Cibulková, Alexandra Orviská, Twiinsky, Soňa Skoncová a množstvo ďalších. Navyše sa im celý kúsok podaril v priebehu 24 hodín, no s veľkým pochopením sa nestretli. A celá kampaň si vyslúžila viac hejtu, ako pochopenia. Uvidíme, s čím značka známa svojimi masívnymi propagáciami príde nabudúce.

Ďalšie k téme

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom